Finanční skupina Swiss Life, která v Česku poskytuje nezávislé finanční poradenství především pro bonitní klientelu, se představí se svou kampaní postavenou na konceptu „zlomových vět“, kterou už dobře znají zákazníci na jejích klíčových trzích (především ve Švýcarsku). Kampaň v letošním roce získala několik ocenění na mezinárodních reklamních festivalech včetně stříbra z Cannes Lions.
„Kampaň představuje nečekané životní zvraty, které mohou kdykoliv potkat každého z nás. Swiss Life pomáhá svým klientům spravovat privátní finance takovým způsobem, aby byli na jakoukoliv negativní, ale i pozitivní životní situaci připraveni a dokázali se přes ni snadno přenést,“ říká Pavel Manhalter, výkonný ředitel Swiss Life v České republice.
Kampaň v Česku odstartovala minulý víkend a bude pokračovat po celý podzim. Zahrnuje sponzorské vzkazy na ČT, tištěná média zaměřená především na byznys a ekonomiku, a online včetně aplikací pro chytré telefony. Swiss Life Select do kampaně investuje přibližně 15 milionů korun.
Hlavním cílem kampaně je zvýšit v Česku povědomí o značce, která je již 150 let synonymem špičkových finančních služeb. Pro Čechy je prozatím málo známá. Až do dubna letošního roku zde skupina Swiss Life podnikala prostřednictvím své dceřiné společnosti AWD.
Kampaň si v zemích na západ od České republiky získala značnou popularitu. Na kampani se podílí i pracovníci Swiss Life Select v České republice, kteří mají možnost vymyslet další věty, které budou v kampani použity. Tvůrcem kampaně je agentura Leo Burnett Schweiz z Zurichu. O českou lokalizaci se postarala agentura I. N. Global s přispěním komunikační agentury FleishmanHillard.
-red-