UPC Česká republika startuje kampaň cílenou na studenty. Nabízí jim až trojnásobnou rychlost internetu za zvýhodněnou cenu a motivační program, v rámci kterého mohou získat až rok internetu zdarma. Součástí kampaně, která pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather, bude OOH, tisková inzerce a aktivace studentů.
„Kampaní navazujeme na speciální loňskou nabídku internetu pro studenty, která se nám velmi osvědčila. Tentokrát studentům nabízíme až trojnásobnou rychlost internetu za zvýhodněnou cenu, a to včetně pronájmu Wi-Fi modemu a bez extra poplatků za připojení,“ řekl Karel Smrž, Director Brand & Customer Experience, UPC Česká republika.
Součástí nabídky UPC je také program, jehož cílem je motivovat zákazníky, aby šířili nabídku mezi sebou. Odměnou je jim pak jeden měsíc internetu zdarma za každého spolužáka či kamaráda. „Student tak může získat až rok internetu zdarma,“ doplňuje Karel Smrž.
Součástí kampaně bude OOH například ve formě polepů školních zrcadel, hypercube, billboardů nebo CLV a doplněno bude tiskovou inzercí a aktivací studentů přímo ve školách.
Kreativu kampaně mají v Ogilvy & Mather na starosti Denis Dudek a Jakub Krčík, tým accountů se skládá z Františka Mareše, Lucie Koutné a Lucie Kantoříkové.