Čeští zákazníci, kteří nakupují potraviny a drogerii online, mají nyní k ruce první český cenový srovnávač online supermarketů Atoto.cz. Díky němu si mohou být jistí, že nakoupí tam, kde mají své oblíbené zboží nejlevnější.
Na běžném rodinném nákupu mohou při pořízení zcela identického zboží ušetřit i stovky korun. Srovnávač Atoto.cz nyní funguje v pilotním provozu.
Během Vánoc mají lidé velké výdaje a v lednu pak hledají, jak zase ušetřit. Jednou z možností je omezit výdaje za potraviny a drogerii, ovšem málokdo chce snižovat kvalitu nebo množství nakoupeného zboží. Pomoci ušetřit, a přitom nedělat kompromisy, jim může právě webový srovnávač Atoto.cz. Jako jediný na českém trhu porovnává ceny více než 48 000 položek na webech iTesco.cz, Rohlik.cz, Kosik.cz, Kolonial.cz, Potravinydomu.cz a Z-market.cz, a průběžně zákazníka informuje, kolik za celý nákup, včetně dopravy, zaplatí. Informace na Atoto.cz se navíc jednou denně aktualizují, zákazníci tedy mají okamžitý přístup i ke všem akčním nabídkám. Atoto.cz není spojen s žádným online supermarketem ani výrobcem a zboží porovnává zcela nezávisle tak, aby bylo nejvýhodnější pro zákazníka.
„Vycházeli jsme z toho, že Češi rádi nakupují zboží v akci. Je ale náročné porovnávat ceny celého nákupu v jednotlivých supermarketech, stejně jako je náročné naklikat ten samý nákup u šesti různých online obchodů a pak složitě porovnávat, u koho je nejvýhodnější, vysvětluje spoluzakladatel Atoto.cz Tomáš Wojcik z digitální agentury 2FRESH, která za tímto projektem stojí.
Ještě před zahájením nákupu vyplní zákazník svou adresu, aby se dozvěděl, který z online supermarketů umí dovézt zboží právě k němu domů nebo do kanceláře. Současně se mu tím zpřístupní i okno s aktuálními časy a cenami dovozů. Nakonec se zvolený nákup automaticky odešle na web vybraného online supermarketu, kde zákazník svůj nákup jednoduše dokončí a zaplatí.
„Samotný srovnávač nákupu je prvním krokem. V nejbližších měsících chceme věnovat veškerou energii dolaďování služby podle reakcí a preferencí uživatelů. Poté bychom rádi zavedli i hodnocení jednotlivých nákupů a supermarketů a postupně chceme z Atoto.cz vybudovat určitou platformu, která se bude hlouběji zabývat kvalitou potravin a vzděláváním lidí v této oblasti,“ dodává Tomáš Wojcik.