Televize Nova vysílá již 6. řady své kulinářské show MasterChef Česko. S divácky oblíbeným pořadem je od jeho samotného začátku v roce 2015 spojen supermarket Billa, který letos svou podporu rozšířil také na pořad Souboj na talíři,
kde se proti sobě v kuchařských bitvách staví trojice porotců této populární soutěže. Partnerství pro svého klienta v posledních letech realizuje contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.
V jedné z nejúspěšnějších českých reality show o vaření opět čeká na nejlepšího z 16 amatérských kuchařů z celé republiky titul MasterChef Česko a také finanční odměna, i vydání vlastní kuchařky, které vítězi mohou pomoct na cestě k profesionální kariéře. Nejdříve však nadějné kuchařské talenty musí obstát před trojici porotců z řad známých profesionálů – Radka Kašpárka, Jana Punčocháře a Přemka Forejta, kteří v soutěži společně působí od roku 2019.
Populární kuchařské klání divákům opět slibuje emoce, zajímavé příběhy, a hlavně často nečekané kulinářské výtvory, které soutěžící tvoří ze široké nabídky sortimentu řetězce Billa, jenž na českém trhu působí od roku 1991 a je jedním z lídrů mezi supermarkety. „Spojení s MasterChef Česko je pro nás již tradiční záležitostí. Každý rok se snažíme partnerství oživit něčím novým. Chceme diváky inspirovat nejen pro nakupování, ale i pro vaření – letos naši zákazníci v letáku nově najdou akční produktovou nabídku inspirovanou recepty, které znají z pořadu. V televizi soutěžící vaří z kompletní nabídky privátních značek našeho řetězce, prezentujeme tak jejich kvalitu i rozmanitost. Věříme, že právě tak můžeme více pomáhat divákům a našim zákazníkům lépe se orientovat mezi jednotlivými produkty, a motivovat je v jejich vlastním kuchařském umění,“ uvádí Mirka Zdeňková, Marketing Communication Manager Billa Česká republika.
Podpora značky Billa bude v aktuální premiérové sezoně úspěšné show viditelná formou product placementu, sponzoringu či animovaných injektáží. „Billa k MasterChefovi patří a bude přítomna všude tam, kde jsou na ni diváci již zvyklí. Vidět tak bude nejen ve studiu a ve skladu, kam si soutěžící chodí pro ingredience do svých receptů, ale i ve všech venkovních výzvách, nebo přímo na prodejně, kde se také natáčelo. Letošní novinkou je navíc spojení s druhou řadou pořadu Souboj na talíři. V kombinaci s MasterChefem se tak podařilo pro klienta maximálně vytěžit potenciál afinitních a oblíbených televizních pořadů, které mohou diváci letos na podzim vidět,“ doplňuje Helena Tesařová z Fuse, která je za realizaci partnerství pro společnost Billa zodpovědná.