Ve středu 1. dubna odstartuje v ČSOB kampaň na podporu spotřebitelských půjček. Hlavním benefitem je 0% úrok ve druhé polovině splácení, který navíc bude podpořen snížením úrokových sazeb. Kampaňové benefity budou poskytovány tři měsíce.
Kampaň bude podpořena výraznou televizní kampaní s 20sekundovým spotem, ve kterém si zahrají skuteční klienti banky. Ti se v jednoduchém ději pohybují v nákupním prostředí – obchod s nábytkem a v zahradním centru. Při nákupu je zaujme výhodná půjčka s nulovým úrokem ve druhé polovině splácení a s nižší úrokovou sazbou.
„Naší snahou bylo vytvořit hřejivý příběh, který bude vynikat svojí nelíčeností a opravdovými emocemi. Nesnažíme se prodat sedačku nebo zahradní nábytek, ale emoci – radost, které jsme kradmo přítomni s kamerou. Pro tento spot je příznačná ruční kamera, vyhnuli jsme se tak naleštěnému reklamnímu svícení, neprodáváme lokaci, ale emoci. Jedná se o průnik žánrů – nezávislý film, home video a videoklip,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.
„Ze všech zúčastněných klientů při natáčení sršela opravdová radost a právě to je naším hlavním posláním. Skutečný klientský zážitek je pro nás důležitější než pouhý prodej produktů. Myslíme si, že užívat si lze cokoliv – život i bankovní služby. Když má s námi klient skutečný zážitek a cítí se dobře, je to pro nás to nejlepší ocenění,“ popisuje dále Renata Němcová Pixová.
Spot režíroval Jan Švejkar, autorem hudby je Tomáš Maček. Na přípravě TV spotu pracovala agentura Creative Brand, produkce byla v rukou Savage. Kampaň bude dále k vidění na internetu a na venkovních plochách, na plakátech, letácích a ve výlohách poboček.