Staropramen pro letošní sezonu přichystal unikátní Staropramen Sládkova Limonáda Promo Tour 2015. Od května až do konce roku bude Českou republiku křižovat speciální dodávka v barvách Staropramen Sládkovy Limonády, jejíž posádka bude nealkoholickou sladovou limonádu bezplatně nabízet k ochutnání.
Cílem Promo Tour 2015 je dát „sládkovku“ ochutnat půl milionu konzumentů.
Hudební festivaly Rock for People, Hrady, Votvírák, Rock for Churchill nebo Mezi ploty jsou jen některá místa, kde bude možné narazit na „auto pana sládka“ v přírodních barvách značky, které lidem na svých zastávkách nabídne 100% přírodní osvěžení. Jeho posádka složená z vyškolených promotérů bude zájemcům nabízet obě příchutě Staropramen Sládkovy Limonády ve speciálních 0,25l plechovkách.Tyto plechovky byly vyrobeny pro účel promo tour a na jejich obalu konzumenti naleznou podrobnosti o výrobním procesu této jedinečné sladové limonády. Součástí prezentace budou také stánky a stolky s motivy značky.
Nebudou to ale jen uvedené festivaly, kde se legendární dodávka objeví. Promo tým bude k vidění také před business centry, v parcích, na městských slavnostech, ve vodáckých kempech a chybět nebude ani na AVON pochodu, jehož se stala Sládkova Limonáda pro letošní rok partnerem.
„Staropramen Sládkova Limonáda vychází z našeho pivovarského umění. Je to jedinečný nealkoholický nápoj, který si už získal mnoho příznivců. Stále však existuje poměrně velká skupina lidí, kteří se se značkou setkali, ale doposud neměli možnost ji ochutnat. Věříme, že naše „auto pana sládka“ bude dostatečným lákadlem a pomůže nám splnit cíl, který jsme si stanovili,“ říká David Šeberle, manažer značky.
Staropramen Sládkova Limonáda ze smíchovského pivovaru nabízí 100% přírodní osvěžení. Je bez konzervantů, umělých barviv a sladidel. Neobsahuje žádný alkohol. Je k dostání ve dvou variantách: „Original“ s jemnou sladovou chutí a „Jablko“. „Výroba naší sladové limonády začíná pečlivým výběrem kvalitního českého ječmene. Z něho vzniká slad, který pomeleme, uvaříme a necháme projít speciálním procesem kvašení tak, aby nevznikl alkohol. Nápoj jemně nasytíme přirozeně vzniklým oxidem uhličitým a šetrně přidáme ovocnou šťávu. Poté stáčíme,“ říká k procesu výroby Zdeněk Lux, vrchní sládek pivovaru Staropramen.
Staropramen Sládkova Limonáda Promo Tour 2015 pro společnost Pivovary Staropramen připravila agentura Šafy production. A to včetně zajištění speciální dodávky. Tým promotérů prošel v pivovaru důkladným školením a je tak připraven zodpovědět i případné náročnější dotazy konzumentů.
Nealkoholickou sladovou Sládkovu Limonádu uvedl Staropramen na trh v červnu roku 2013 s cílem uvést na trh nealkoholický nápoj, který bude vycházet z pivovarského umění a osloví zejména spotřebitele, kteří hledají 100% přírodní osvěžení. Smíchovskému pivovaru se podařilo vstoupit do zajímavého a málo obsazeného segmentu trhu a oslovit konzumenty unikátním nealkoholickým nápojem na bázi sladu.