Maximálně vyhovět zákazníkům, kteří vyhledávají 100% přírodní osvěžení bez konzervantů a umělých barviv a chtějí si Staropramen Sládkovu Limonádu vzít na dovolenou, do auta nebo třeba na některou z venkovních aktivit. To je cílem nového balení sladové limonády, která je kromě půllitrové zálohované lahve zcela nově k dostání v podobě půllitrové plechovky. Smíchovský pivovar tak reaguje na trend, v rámci kterého čeští spotřebitelé v posledních několika letech tento typ pohodlného balení preferují stále víc a víc.
Staropramen Sládkova Limonáda je na trhu už téměř jeden rok. Staropramen ji na trh uvedl loni v červenci. Trvalý zájem o tento typ nápoje potvrdil, že inovativní přístup smíchovského pivovaru se vyplatil. „Naší nealkoholické sladové limonádě pro dospělé se v prvním roce dařilo velmi dobře. Dokázali jsme zaujmout jak skupinu spotřebitelů, kteří stále více vyhledávají lokální produkty a zdravý životní styl, tak i zákazníky, kteří hledají chutnou a kvalitní alternativu k nealko nápojům a ochuceným vodám. Konzumenti na Staropramen Sládkově Limonádě oceňovali zejména jedinečnost její chuti a složení. Často se ale ptali, zda je dostupná i v plechovkovém balení“, říká manažer značky David Šeberle.
Až doposud si spotřebitelé mohli Staropramen Sládkovu limonádu vychutnat z vratné průhledné půllitrové láhve, která dává vyniknou autentické zlatavé barvě nápoje. Nyní si nově mohou koupit příchuť „Originál“ s jemnou sladovou chutí či „Jablko“ s přírodní chutí jablek také v půllitrové plechovce. „Množství spotřebitelů, kteří vedle vratných lahví kupují pro určité příležitosti také pohodlné a praktické plechovky výrazně roste. Například v segmentu ochucených piv, takzvaných beemixů, se v roce 2012 prodala víc než polovina celkové produkce právě v plechovkách. V rámci celého pivního trhu se pak do plechovek stočilo 5 % produkce a tento údaj navíc každoročně roste,“ popisuje Šeberle nový výrazný trend v chování českých zákazníků.