Společnost TP Vision si pro svou licenční značku Philips TV najala Weber Shandwick jako svou celoevropskou agenturu pro lifestylové PR.
Ostatní PR aktivity i nadále zajišťuje stávající agentura PRAM Consulting.
Globální agentura bude Philips TV prezentovat především jako evropskou prémiovou designovou a lifestylovou značku a bude celoročně vést integrované kampaně, mediální vztahy, vytvářet obsah a organizovat akce, například na veletrhu IFA. O klienta se bude starat kancelář Weber Shandwick v Nizozemsku pod vedením Hafidy Abahaiové.
Adrian Gonzalez-Ibbitson, mezinárodní PR manažer společnosti TP Vision pozitivně komentuje vyhlídku na spolupráci s agenturou Weber Shandwick: „Až doposud brali lidé Philips TV čistě z technického pohledu, a to jak její značky, tak produkty v čele s nejmodernější řadou televizorů. Máme v plánu se nyní více soustředit na lifestylové vlastnosti našich produktů, díky nimž je tato značka zcela unikátní: prémiový evropský design a technologii Ambilight. Ukázalo se, že Weber Shandwick se svým oceněným tvůrčím a integrovaným způsobem práce, evropskou sítí a centrálním modelem ,hub-and-spokeʻ je pro nás ten nejlepší partner. Naše firma se těší na vzájemnou spolupráci.“