Český výrobce vířivek a swim spa spustil jarní kampaň, ve které komunikuje všechny tři hlavní benefity termálních bazénů s protiproudem. Připravila ji brněnská agentura Arkadia.
„V zadání bylo tentokrát akcentovat také možnost aktivního sportu. USSPA dosud v komunikaci podporovala hlavně jejich relaxační funkci, proto jsme vymysleli komunikaci s exaktním wordingem SPORT i ZÁBAVA v plném protiproudu. A díky půleným vizuálům jsme mohli ke sportu i zábavě připojit třetí hlavní benefit – CELOROČNOST využití. Kampaň je postavená tak, aby umožnila vytvářet v průběhu různé vizuály a akcentovat jednotlivé benefity i zvlášť. Velmi nám v tom pomohly fotografie z ptačí perspektivy od fotografa Vladimíra KIVY Novotného, který se značkou pravidelně spolupracuje.“ komentuje ředitel agentury Arkadia Luděk Rychtar.
Kampaň zahrnuje zejména výkonnostní online, dynamické OOH plochy, bigboardy, print a ambientní umístění zejména v Praze.