Společnost SAPELI spustila outdoorovou kampaň s názvem „Věřím českým dveřím“. Cílem nové kampaně je představit tradičního českého výrobce, který již po více než dvě desetiletí přináší kvalitní produkty pod značkou SAPELI do všech domácností. Kampaň, za jejímž zpracováním stojí agentura Czech Promotion, bude běžet v rádiích a na billboardech.
Historie společnosti sahá až do dob první republiky a právě toto sdělení se prolíná celou komunikací. Ta má vedle toho prezentovat kvalitu a vytříbený design dveří SAPELI, který oceňují celé generace. Vizuály kampaně, kde jsou na zárubni zaznamenané údaje o tělesné výšce jednotlivých členů rodiny napříč generacemi, ukazují, že dveře SAPELI rostou společně s jejich zákazníky. Rozhlasový spot namluvený hercem Janem Šťastným všem zákazníkům zase připomene historii této rodinné firmy.
„Během léta, kdy poběží naše nová kampaň, chceme našim zákazníkům více přiblížit exkluzivitu našich produktů a vzkázat jim, že ten kdo vsadí na české dveře, ten získá dlouholetou záruku kvality,“ vysvětluje Pavla Mastná, marketingová ředitelka společnosti SAPELI.
V SAPELI kladou důraz především na kvalitu vnitřního i vnějšího materiálu. Ten je dlouhodobě podrobován náročným testům jak v ateliéru a zkušebně společnosti SAPELI, tak testům státní zkušebny. Dveře SAPELI tedy procházejí hned dvojím testováním. V rámci testů se zkouší mimo jiné i odolnost pantů nebo protiplechů.
„SAPELI deklaruje životnost vlastních pantů minimálně na 200 tisíc otevíracích cyklů, což představuje odhadem 28 let běžného provozu. Ale my je reálně testujeme až na 500 tisíc otevíracích cyklů, čili až do úplného zničení,“ doplňuje Pavla Mastná.