Společnost RUDOLF JELÍNEK se rozhodla rozšířit podporu prodeje na produkt Bohemia Honey na on-trade a off-trade trhu, ale i své outdoorové aktivity. V letošním roce si pro tuto spolupráci opět vybrala agenturu Promoteri.eu, aby společně spustily nový koncept „S medem popojedem.“
Spolupráce mezi R. JELÍNKEM a agenturou Promoteri.eu funguje již pátým rokem a do dnešního dne bylo uskutečněno 695 akcí. V letošním roce se spolupráce bude týkat především promoční podpory Bohemia Honey (čistě přírodní alkoholický nápoj, který v sobě spojuje tradiční chuť tříleté bílé slivovice, vůni švestek a jemnou chuť a vůni lipového medu), a to přímo v místě prodeje. Využit bude inovovaný úspěšný koncept včelí hlídky promotérek a promotérů oblečených do kostýmů včelek. Nově sestavěné týmy byly vybrány velmi pečlivě. Důraz byl kladen na komunikativnost a reprezentaci značky u cílové skupiny zákazníků. Týmy jsou dostupné ve 13 městech, takže pokryjí naplánované akce po celé České republice.
Včelí týmy RUDOLFA JELÍNKA na různých místech naší země, jako jsou bary, diskotéky, restaurace nebo ski-areály, hrají se zákazníky společenské hry a odměňují je různými promopředměty. Zároveň nabízejí k ochutnání produkt Bohemia Honey a při zakoupení jeho určitého počtu zákazníci dostávají další věcné dárky. V případě venkovních párty jsou hostům servírovány nápoje pro zahřátí a samozřejmě nechybí ani Jelínkova slivovice.