Marketing

Společnost RUDOLF JELÍNEK a agentura Promoteri.eu spolupracují na nové promo akci

Společnost RUDOLF JELÍNEK se rozhodla rozšířit podporu prodeje na produkt Bohemia Honey na on-trade a off-trade trhu, ale i své outdoorové aktivity. V letošním roce si pro tuto spolupráci opět vybrala agenturu Promoteri.eu, aby společně spustily nový koncept „S medem popojedem.“

Spolupráce mezi R. JELÍNKEM a agenturou Promoteri.eu funguje již pátým rokem a do dnešního dne bylo uskutečněno 695 akcí. V letošním roce se spolupráce bude týkat především promoční podpory Bohemia Honey (čistě přírodní alkoholický nápoj, který v sobě spojuje tradiční chuť tříleté bílé slivovice, vůni švestek a jemnou chuť a vůni lipového medu), a to přímo v místě prodeje. Využit bude inovovaný úspěšný koncept včelí hlídky promotérek a promotérů oblečených do kostýmů včelek. Nově sestavěné týmy byly vybrány velmi pečlivě. Důraz byl kladen na komunikativnost a reprezentaci značky u cílové skupiny zákazníků. Týmy jsou dostupné ve 13 městech, takže pokryjí naplánované akce po celé České republice.

Jelinek_med_big

Včelí týmy RUDOLFA JELÍNKA na různých místech naší země, jako jsou bary, diskotéky, restaurace nebo ski-areály, hrají se zákazníky společenské hry a odměňují je různými promopředměty. Zároveň nabízejí k ochutnání produkt Bohemia Honey a při zakoupení jeho určitého počtu zákazníci dostávají další věcné dárky. V případě venkovních párty jsou hostům servírovány nápoje pro zahřátí a samozřejmě nechybí ani Jelínkova slivovice.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!