Společnost PEPSICO CZ s.r.o., která má ve svém portfoliu řadu známých značek nealkoholických nápojů a snacků, se stala vítězem prestižní soutěže WebTop100 za rok 2013. Soutěžit o nejlepší firemní web mohou firmy celkem v 11 kategoriích, z nichž PEPSICO CZ vyhrála kategorii Gastronomie, kde porazila i takové konkurenty, jako jsou Danone a McDonald.
Web společnosti PEPSICO CZ ( www.pepsico.cz) byl vytvořen na jaře tohoto roku agenturou 2Fresh, jež současně spolupracuje na letošní kampani značky Pepsi u příležitosti 115. výročí vzniku nápoje. Je určen primárně odběratelům, tisku, potenciálním zaměstnancům a samozřejmě spotřebitelům, kterým poskytuje obsáhlé produktové informace. Web obsahuje také tři krátká videa, ve kterých představitelé managementu firmy hovoří o svém pohledu na práci a život uvnitř PEPSICO CZ.
Web je responsivní, takže se jeho obsah dokáže dobře přizpůsobit různým rozlišením, přičemž pro mobilní telefony existuje speciální mobilní verze. (Web PEPSICO byl vytvořen ve třech jazykových mutacích, a sice české, slovenské a maďarské).
Pokud jde o kritéria hodnocení jednotlivých webů, odborná porota se soustředila na tyto parametry: user experience (UX), grafický design, bezpečnost a technické řešení, optimalizace pro mobilní zařízení a informační hodnota.
– red –