Reklama

Společnost PepsiCO CZ bude nadále posilovat stěžejní koncernové značky

Společnost PepsiCO CZ očekává, že po turbulentním roce 2013, který byl náročný jak z hlediska makroekonomických ukazatelů, tak i vinou záplav, by se prodeje nealkoholických nápojů měly opět vrátit na úroveň roku 2012 a celý segment mírně růst. V roce 2014 chce posilovat zejména vlajkové lodi koncernu – značky Pepsi a Lay´s.

Počasí je v oboru prodeje a distribuce nealkoholických nápojů stěžejním vlivem. Proto i přes nadprůměrné letní teploty společnost díky povodním na přelomu května a června zaznamenala pokles odvětví o cca. 5%. Na pokles firma reagovala optimalizací nákladů, zefektivněním pracovních procesů ve společnosti a také změnou prodejního modelu. Byla implenatována Aktivní TelSell pro komunikaci se zákazníky a objednávání zboží a zároveň se optimalizovala struktura prodeje podle vývoje na trhu.

Naopak velmi příjemný nárůst prodejů společnost PepsiCO CZ zaznamenala v oblasti prodeje snacků s prémiovou značkou chipsů Lay´s. Značce se podařilo zvýšit prodeje o 14% oproti roku 2012. Značka v průběhu připravila pro spotřebitele dvě nové extra pálivé příchutě – wasabi a piri piri, jejichž start byl podpořen velkou marketingovou kampaní jednak pomocí televizních reklam, ale také na sociálních sítích. Zejména kampaň cílená na mladé muže, kteří sociální média využívají jako prostředek komunikace, byla vyhodnocena velmi kladně.

Lays

Výhled na rok 2014 slibuje zklidnění makroekonomických ukazatelů, což by mělo mít za následek i částečné oživení trhu s nealkoholickými nápoji. Společnost bude nadále usilovat o posílení značek Pepsi a Lay´s, chystá ale i novinky u dalších svých značek.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!