Zápas mezi FC Bayern Mnichov a Chelsea FC se poprvé v historii uskuteční na české půdě a to 30. srpna 2013 v pražské Eden Aréně. Zároveň se budou moci fanoušci zúčastnit fotbalové soutěže, která se uskuteční od 22. července do 14. srpna 2013 na oficiální facebookové stránce MasterCard Česká republika.
„Věříme, že soutěž zaujme hodně fanoušků bez rozdílu věku či pohlaví, neboť odměny a výhry jsou opravdu k nezaplacení. Na deset nejlepších čekají lístky na zápas UEFA Super Cupu mezi FC Bayern München a Chelsea FC, které se jinak v České republice velmi těžce shánějí. Dále mohou soutěžící vyhrát vstupenky na trénink den před zápasem, batohy nebo čepice Champions League, USB, parádní trička MasterCard a další hodnotné ceny v podobě např. předplacených karet PayPass nebo dárkových poukazů od společnosti SPORTISIMO,“ říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.
A jak se bude o ceny soutěžit? Stačí dát „Like“ facebookové stránce MasterCard a od 22. července do 14. srpna hrát na této stránce novou fotbalovou hru a projít kvalifikací až do velkého finále. Cílem hry je nastřílet co nejvíce branek v časovém limitu 90 vteřin. Každý den jeden ze soutěžících postoupí do velkého finále, které se bude konat 23. srpna 2013.
„Ve velkém finále budou mít fanoušci možnost vyzkoušet unikátní novinku a to střílení z fotbalového děla na reálného brankáře. Dělo budou fanoušci ovládat z pohodlí domova přes Facebook a vše budou živě přenášet kamery tak, aby byli fanoušci na Facebooku stále v obraze,“ dodává Tereza Janková. „Od společnosti SPORTISIMO mohou navíc po celou dobu soutěže získat SPORTISIMO BONUS, čili kód v podobě 30 sekund do hry navíc. Tento kód získají online i offline cestou. Online díky nákupu na e-shopu www.sportisimo.cz, kdy bude kód zaslán zákazníkovi e-mailem. Další způsob získání kódu je pak díky nákupům v prodejnách SPORTISIMO,“ říká Martina Kudláčková, ředitelka nákupu a marketingu. „Po zakoupení zboží kartou MasterCard nebo Maestro alespoň za 1000 Kč dostane zákazník leták s registračním kódem. Více informací a podrobný manuál hry naleznou všichni uživatelé na našich webových a facebookových stránkách,“ doplňuje Tereza Janková.
V den konání zápasu, tedy 30. srpna, bude navíc před Eden Arénou umístěn MasterCard Playground, neboli zábavné centrum pro všechny fotbalové nadšence. Fanoušci jednotlivých týmů budou moci mezi sebou nejrůznějším způsobem soutěžit, například ve zpívání fotbalových chorálů a hesel nebo v penaltovém rozstřelu. Za odměnu budou moci opět získat různé hodnotné ceny.
-red-