Společnost LG Electronics oficiálně oznámila spuštění twitterového účtu, který má ještě více podpořit komunikaci značky prostřednictvím on-line kanálů. Rozvoj on-line projektů je součástí nové marketingové strategie LG, která usiluje o cílenější a integrovanější komunikaci.
„Digitální média představují skvělou příležitost, jak být neustále v kontaktu s našimi zákazníky a budovat s nimi otevřený a přátelský vztah. Už se nám podařilo probudit komunitu fanoušků na Facebooku, máme několik speciálních microsite a pracujeme i na podpoře videokanálu na Youtube. Spuštění LG Twitteru bylo proto logickým krokem,“ řekla Andrea De Sousa, marketingová manažerka LG Electronics CZ.
LG také rozšíří během srpna své webové stránky o nové služby. Zákazníci se tak dočkají širší a přehlednější produktové nabídky a také nových užitečných funkcí. Jednou z nich bude např. propojení vyhledávače prodejen s mapovým podkladem Google Maps, který uživatelům nabídne možnost naplánovat si cestu do nejbližší prodejny v jejich městě.
-red-