Společnost Huawei oznámila, že 21. listopadu na oficiálním setkání v Pekingu podepsala smlouvu o spolupráci s nejvyšší španělskou fotbalovou soutěží Liga De Fútbol Profesional (LFP). Tato sponzorská smlouva poskytne společnosti Huawei další příležitosti ke sdílení sdělení „Make it Possible“ se svými zákazníky. Společnost Huawei již navázala partnerství s několika nejlepšími fotbalovými týmy světa, včetně německé Borussie Dortmund (BVB) a italského AC Milan. V České republice se Huawei stala hlavním partnerem extraligového hokejového týmu Rytíři Kladno.
Huawei se na základě smlouvy stane v sezoně 2013 až 2014 globálním technologickým partnerem LFP a celosvětově zrealizuje řadu integrovaných marketingových aktivit na podporu španělské profesionální fotbalové ligy. Partnerská spolupráce opravňuje společnost Huawei k tovární instalaci oficiální aplikace LFP na svých smartphonech, které prodává ve Španělsku. Lidem v celé zemi to umožní živě sledovat informace o LFP a na letních kempech Huawei budou mít fotbaloví fanoušci možnost zažít španělskou fotbalovou kulturu. Aplikace je již dostupná na vybraných modelech smartphonů Huawei, které se v současnosti ve Španělsku prodávají. Huawei bude navíc moci v propagačních materiálech používat ochrannou známku, logo, maskota, skupinové fotografie hráčů a další exkluzivní materiály LFP.
Slavnostního podpisu se zúčastnili vedoucí pracovníci Huawei Consumer Business Group viceprezident Jeff Liu a viceprezident pro marketing Shao Yang, a také prezident LFP Javier Tebas Medrano, Fernando Sanz, bývalý hráč Realu Madrid, a mexická fotbalová legenda a ambasador LFP Hugo Sánchez Márquez.
V roce 2013 společnost Huawei oznámila uzavření řady fotbalových sponzorských smluv po celém světě s renomovanými kluby, jako jsou AC Milan, BVB a Wellington Phoenix, což zákazníci přijali velmi pozitivně. Podle zpráv vydaných analytickými společnostmi IDC, Strategy Analytics a Canalys byla společnost Huawei ve 3. čtvrtletí 2013 třetím největším světovým výrobcem smartphonů. V roce 2014 uvede Huawei na trh řadu inovativních LTE zařízení a bude dále posilovat svou značku u zákazníků společným nadšením pro fotbal a závazkem „Make it Possible“ – vytvářet neomezené možnosti pro lidi po celém světě.
– red –