Kampaň běží vedle kanálů skupiny FTV a Nova i na prodejnách Hannah, Rock Point, v outdooru na CLV a LCD a on-line. „Snažili jsme se o to, aby byly záběry autentické a aby všichni, kteří oblečení a další produkty Hannah ve spotu prezentují, naše zboží znali a dokázali tak předat svou vlastní zkušenost,“ říká Martin Kalaš, marketingový manažer Hannah.
Televizní kampaň doplnila i komunikace na sociálních sítích, která je intenzivnější než v předchozích letech.
Spoty se natáčely u italského jezera Lago di Garda s týmem z agentury Czech Promotion, filmmakerem Janem Žůrkem a fotografem Jakubem Cejpkem. „Ve videích můžete místo profesionálních herců vidět náš tým z marketingového a produktového oddělení. Všichni jsou aktivní sportovci a sami naše sportovní oblečení a vybavení běžně testují,“ říká Kalaš a dodává, že se tento model osvědčil a i do budoucna plánuje společnost zapojit své vlastní zaměstnance, kteří nabízené produkty znají nejlépe.
„Co se týče sociálních sítí, zde je oproti minulým rokům velká změna. Investujeme do nich podstatně více financí, a to jak na Facebooku, tak na Instagramu. Změnou je i cílová skupina – snažíme se zasáhnout nejen sportovce, ale i širokou veřejnost. Cílíme například na rodiny, protože v našem produktovém portfoliu se zaměřujeme také na ně a najdou u nás vybavení i pro své děti,“ upozorňuje marketingový manažer společnosti Hannah.
Další marketingovou aktivitou je v letošním roce pokračování aplikace Hannah, tentokrát s názvem Expedice 8000. „Pod heslem Vyšlápni si českou osmitisícovku jsme připravili aplikaci pro širokou veřejnost, která dává tipy na výlety a výšlapy po celé České republice a její uživatelé navíc mohou vyhrát hodnotné ceny z našeho sortimentu,“ vysvětluje Kalaš.
Další kampaň bude společnost realizovat i na podzim a v zimě, s cílem přiblížit zimní kolekci 2017/2018. „I zde počítáme s propojením do on-line a sociálních sítí, ale vše je zatím v přípravné fázi,“ uzavírá Martin Kalaš, marketingový manažer společnosti Hannah.