Prvním vítězem retailové soutěže portálu Místoprodeje.cz s názvem TOP In-store realizace roku 2016 se stala realizace Kostíci, jejímž zadavatelem byla společnost Danone, a.s. Zástupci společnosti Danone nyní slavnostně převzali v místě prodeje hlavní cenu – skleněný pohár portálu.
Ve čtvrtek 30. března došlo v prostorech pražského nákupního centra Nový Smíchov k historicky prvnímu předání této retailové ceny. Za společnost Danone převzal z rukou editora portálu Ing. Miroslava Oupice cenu Mgr. Jaroslav Fišer, Shopper Activation Specialist a za značku Kostíci Junior Brand Manager Jana Hartmannová. Další odměnu pro vítěze v podobě wellnesových poukazů, kterou věnoval realizátor vítězné realizace společnost POS Media předala zástupcům společnosti Danone Key Account Manager Martina Pokorná.
„S celým naším týmem považujeme první cenu za TOP In-store realizaci za velkou čest,“ uvedl Jaroslav Fišer. „Každou in-store realizaci zkoušíme udělat natolik originální, abychom dopřáli zákazníkům co nejpříjemnější zážitky a radost při nakupování. Naším cílem v listopadu 2016 bylo vytvořit s Kostíky něco jako „Disneyland“, aby nejen děti, hned po příchodu do obchodu mohly prožít nezapomenutelné okamžiky s naší kampaní „Agentský ostrov K“ a zase odejít z obchodu plny dojmů. Díky výborné spolupráci s POS Media jsme to dokázali.“