Společnost CCS chystá spuštění nových webových stránek společnosti a s tím spojenou online kampaň svých produktů a služeb, kterou zajistí Fragile media.
Spolupráce s největším poskytovatelem tankovacích karet a služeb monitoringu firemních vozidel v České republice i ve střední Evropě začne 1. října 2015.
„Fragile media jsme si vybrali z toho důvodu, že od začátku deklarovali zaměření na kvalitu návštěvníků stránek, nikoliv pouze na prokliky, od čehož si slibujeme splnění našich prodejních cílů a tím pádem i úspěšnou online kampaň,“ uvedl Jan Polívka, generální ředitel CCS.
Hlavním cílem online kampaně je především akvizice nových klientů a podpora brandu a produktů společnosti, například karty CCS Limit nebo dárkových karet CCS Bonus, které jsou určené nejen pro firemní klienty, ale i pro retail.
„Kampaň je svým zacílením do jisté míry výzvou, a tak doufám, že naplníme očekávání klienta.“, dodává k nové spolupráci Jan Kurel, Commercial Director Fragile media.