Brand CCC se ve své kampani zaměřuje na svou bohatou a různorodou nabídku, a také na další značky produktů, které má ve své nabídce. Tentokrát se kampaň obešla bez účastí známých modelek. V minulých letech k tvářím značky patřily mimo jiné Taťána Kuchařová nebo Anja Rubik.
Cílem kampaně je upozornit na širokou škálu nabídky a její rozmanitost, proto se focení nové kampaně zúčastnilo sedm žen, tři muži a skupina dětí. Prezentuje se v ní nejnovější kolekce jaro/léto a také hlavní značky CCC: kožená značka obuvi Lasocki, značková sportovní obuv Sprandi a další značky. Hlavním cílem kampaně je přiblížení značky CCC zákazníkům a představení rozmanitosti nabídky: široký výběr hlavních značek pro různé životní příležitosti.
Komunikací kampaně chce značka CCC poukázat na nový směr v pozicování značky, kde podtrhává to, že každá žena má své cíle a potřeby, které chce realizovat. Když se cítí dobře, je sama sebou a sebevědomá, nebojí se a jde dopředu – JDE SI PRO VÍC ze svého života. Jednotným stylem komunikace představujeme v této kampani různé typy žen s jejich potřebami.
Z toho také plynou hesla kampaně: „Jdu měnit svět“, Jdu si pro to, co chci“, „Jdu dál než ostatní“, „Jdu za štěstím“, „Jdu tančit“, „Jdu tam, kde se něco děje“ a finální a hlavní heslo: „JDU SI PRO VÍC“.
Kampaň začala minulý týden a potrvá dva měsíce. Hlavní novinkou bude vysílání reklamy na televizních stanicích skupiny CME a Prima Group. Dále se s kampaní potkáte také v ženských lifestylových časopisech a bude silně podpořena v online světě.
Kreativní stránku kampaně vytvořila agentura Change, režisérskou stránku kolektiv Panstwo Rodzenstwo a produkci produkční studio Lemon. V reklamních spotech je využit cover hitu Nancy Sinatry – These Boots Are Made for Walking, který přezpívala mladá zpěvačka Mary Komasa.