Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí, především v oblasti vnímání hodnot značky zákazníků a jejich osobnímu vztahu k ní. V kategorii sportovní – outodoorové oblečení ji pro letošní rok 2015 získala společnost Alpine Pro.
Značky jsou pro udělení této ceny nominovány na základě obchodních výsledků, nemohou tedy o nominaci žádat. Významné ocenění v kategorii sportovní – outdoorové oblečení převzal rukou Country Brand Directora Romana Sovjáka marketingový ředitel Alpine Pro Petr Billy. „Ceny Superbrands si velmi vážíme, je pro nás potvrzením, že jsme vybudovali silou značku, která je atraktivní a zákazníci k ní mají důvěru,“ uvedl Petr Billy.
Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena uznávaná jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších v téměř 90 státech na pěti kontinentech. V minulém roce tuto cenu ve svých kategoriích získaly například společnosti T-mobile, Manner, Allianz, Kaufland, Petrof či Zepter.