Značka Krušovice coby oficiální partner Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 pokračuje ve svých dílčích hokejových spotřebitelských aktivitách. Svoji pozornost Krušovice soustředí primárně na hokejové fanoušky a milovníky piva. Připraveny jsou soutěže, zajímavé výhry a nebude chybět ani speciální ležák k této události.
Přípravy na hokejové mistrovství jsou v plném proudu. „V polovině března jsme veřejnost seznámili s novou limitovanou edicí produktů s hokejovým designem a nyní je na řadě aktivace samotných fanoušků,“ přibližuje souvislosti Lenka Kroupová, hlavní manažerka značky Krušovice.
Krušovice v rámci aktivace přichystaly pro pivní nadšence a sportovní fanoušky tematické soutěže a několik královských překvapení, a to jak v restauračních zařízeních, tak ve vybraných obchodních řetězcích. Navíc značka pro fanoušky dále připravuje lákavý program ve spolupráci s Českou televizí a také sezónní ležák.
Krušovice odmění hrdiny okamžiku
V dubnu se spotřebitelé mohou těšit na soutěže o lístky na zápasy, trička a stolní hokeje. V obchodních sítích se mohou do soutěže zapojit nákupem krušovických piv v minimálním množství jednoho litru a uschováním účtenky. Ve vybraných krušovických hospodách a restauracích obdrží za nákup dvou čepovaných půllitrů Krušovic stírací los s unikátním kódem. Po následném přihlášení na www.krusovice.cz je třeba odpovědět na pět náhodně generovaných otázek. Hráči s nejlepším časem vyhrávají lístky na hokejový zápas.
V době konání zápasů českého týmu se v květnu následně uskuteční další kolo spotřebitelské soutěže o hokejové ceny. Hosté při nákupu dvou čepovaných půllitrů Krušovic obdrží stírací los s garantovanou výhrou. Hned na místě fanoušci zjistí, co vyhráli: tričko, puk, korunu, nálepku v podobě české vlajky na obličej nebo pivo. Této možnosti mohou zájemci využít v téměř dvou stovkách vybraných restaurací a hospod, jejich seznam bude uveřejněn na webových stránkách Krušovic. Kromě toho budou po dobu konání mistrovství fungovat speciální fanouškovské hospody v Praze a v Kladně, kde se mohou spotřebitelé těšit na program s promo týmem.