Outdoorovou kampaní, viditelnou v hlavním městě na exponovaných místech v metru, bude nákupní portál Heureka.cz promovat vítěze soutěže ProduktRoku 2014.
O vítězích v soutěži o nejpopulárnější produkty na internetu za uplynulý rok rozhodlo celkově čtvrt miliardy návštěv a více než milión recenzí a hodnocení všech produktů. Kampaň poběží v outdooru a na stránkách Heureky od začátku března.
„Touto kampaní si klademe za cíl především zvýšit povědomí o soutěži a o tom jaký benefit zákazníkům přináší. Vítězné produkty v jednotlivých kategoriích byly podle zákazníků v uplynulém roce na internetu těmi nejpopulárnějšími – byly nejprodávanější, nejnavštěvovanější a v neposlední řadě také nejlépe a nejvíce hodnocené,“ vysvětluje principy soutěže Daniel Blažek, marketingový ředitel nákupního portálu Heureka.cz, a pokračuje: „Na jednoduchých vizuálech jsou zobrazeny vždy vítězové jednotlivých kategorií. Namátkou je to například tablet Lenovo TAB nebo LED televize LG.“ Součástí soutěže je samostatná microsite www.produktroku.cz, kde jsou kromě aktuálních výsledků všech 30 kategorií dostupné také výsledky všech pěti předešlých ročníků.
Kampaň bude samozřejmě hodně viditelná v rámci Heureky, představí se také na vybraných místech v outdooru. „S jednotlivými vizuály se objevíme v metru na přestupních tunelech a CLV v jednotlivých stanicích. Využijeme také reklamní lavičky, billboardy a rollingboardy,“ doplňuje Daniel Blažek.
Letošní novinkou v soutěži byla také změna stávajícího loga soutěže. „Nové logo bylo navrženo tak, aby lépe zapadlo do celkové komunikace Heureky,“ doplňuj Dan Blažek z Heureky.
Nejvíce uživatelů již tradičně bylo v kategorii mobilní telefony, ve které přesvědčivě zvítězil oblíbený Samsung Galaxy S4 mini, mezi tablety zvítězil Lenovo TAB. Hned tři kategorie, LED televize, 3D televize a DVD a Blue-Ray přehrávače, obsadila značka LG. Mezi 30 vyhlašovanými kategoriemi byly kromě těch technologických nově například knihy, kde zvítězila kuchařka Ládi Hrušky nebo robotický vysavač iRobot Roomba.