Hotel Kempinski Hybernská Prague zve facebookové fanoušky k cestě poznání historie společnosti. Fanoušci mohou objevit informace o prvních vinařích, kteří nabídli rozlévané víno, odvážných výpravách společnosti do Ruska a Číny před více než 20 lety a jiných příbězích, až do nedávného otevření nejnovějšího hotelu Villa Rosa Kempinski v Nairobi v Keni.
Pro účast v soutěži musí fanoušci navštívit stránku Kempinski na Facebooku, www.facebook.com/kempinskihotels. „Tajné” promo kódy jsou skryty na facebookovém profilu společnosti, a indicie o daném obdobíjsou zveřejňovány denně. Fanoušci, kteří vkládají kódy do své hrací karty, se okamžitě dozví, zda vyhráli dvě noci v hotelu Kempinski v jedné z 58 destinací na světě. Ti, kteří objevili a vložili všechny promo kódy, mají možnost vyhrát hlavní cenu, kterou jsou tři noci v apartmá v hotelu Palais Hansen Kempinski ve Vídni včetně plné penze a dvě zpáteční letenky ekonomické třídy z jakékoli destinace, kterou obsluhuje letecká společnost Lufthansa v rámci Evropy. Letenky do soutěže poskytly aerolinie Lufthansa German.
Soutěž potrvá od 8. října do 8. listopadu 2013. Hlavní cena bude udělena poslední den fanouškovi, který jako první zachytil všech 59 kódů, nebo se ten den dostal nejblíže ke konečnému číslu.
– red –