Společnost Atoz Marketing Services letos již podruhé spouští marketingový program Důvěryhodné značky. V něm čeští spotřebitelé zvolí značky, jimž na domácím trhu nejvíce důvěřují.
Po startu programu v loňském roce, kdy titul získalo 46 nejdůvěryhodnějších značek z oblasti retailu a rychloobrátkového zboží, z nichž mnoho následně využilo ocenění ve své komunikaci, byla programu věnována velká pozornost v médiích. V tomto roce se organizátoři rozhodli rozšířit program o další kategorie. Nově budou spotřebitelé hodnotit své favority také v oblastech, jako je například bankovnictví, pojišťovnictví, automobily, ale i kancelářská technika, pneumatiky, cestovní kanceláře a další. Celkově tedy letos budou v rámci programu oceněny nejdůvěryhodnější značky v šedesáti kategoriích. O vítězích rozhodnou výsledky rozsáhlého hlasování agentury STEM/MARK na reprezentativním panelu 4000 respondentů.
„V loňském roce jsme se zaměřili primárně na kategorie retailu s rychloobrátkovým zbožím, ve kterých je naše společnost dlouhodobě silným hráčem, a spotřebitelé byli spíše konzervativní. Mezi vítězi se umísťovaly především tradiční české značky. S dalším ročníkem však na řadu přichází též plánované rozšíření programu a s ním i 20 nových kategorií, ve kterých důvěra ve značku hraje nezanedbatelnou roli. Sami jsme nyní velmi zvědaví, zda jsou spotřebitelé stejně konzervativní i v dalších kategoriích, kde hraje značka důležitou roli,“ říká Lukáš Matějka, manažer skupiny Atoz Marketing.
„V minulosti jsme na základě více průzkumů zjistili, že většina spotřebitelů se při výběru nového produktu rozhoduje především na základě důvěry v jeho značku, proto jsme se loni rozhodli spustit program, který ocení značky z tohoto hlediska,“ říká Alena Bělíčková, projektová manažerka obou programů.
Vítězné nejdůvěryhodnější značky pro rok 2016 budou slavnostně vyhlášeny 10. listopadu v nádherných prostorech Pražské křižovatky – v kostele sv. Anny, akci bude moderovat Jolana Voldánová a setká se zde 200 VIP osobností českého businessu.