Značka SodaStream přichází s předvánočním pokračováním své komunikační kampaně. V novém televizním spotu i reklamních vizuálech komunikuje unikátní benefity výroby perlivé vody v pohodlí domova a dává je do kontrastu s nepraktickým nákupem balených vod.
Nový claim
Předvánoční komunikační kampaň je součástí celkové změny komunikační strategie značky SodaStream na českém trhu, kterou firma odstartovala na jaře tohoto roku. Nový claim „Perlivá voda v pohodlí domova bez tahání lahví“ figuruje ve všech vizuálech i novém televizním spotu. „Odezva v podobě nárůstu prodeje v řádu desítek procent hned v prvních měsících po uvedení našeho nového sloganu nás přesvědčila, že přicházíme s vítaným řešením každodenního problému v životě našich zákazníků,“ říká Zdeněk Zahrádka, manažer značky SodaStream pro ČR a doplňuje: „Myšlenka perlivé vody, kterou si zákazník místo tahání těžkých plastových lahví sám připraví v pohodlí domova, již několik roků přináší značce SodaStream stabilní růst prodejů na mnoha evropských trzích.“
Ucelená kampaň s novou tváří
Nový 15sekundový TV spot vtipnou formou hrané scénky s mladou ženou poukazuje na kontrast mezi nákupem těžkých balíků vody v lahvích a jednoduchou přípravou perlivé vody v pohodlí domova. S reklamním spotem se budou diváci na stanicích skupiny Prima Group setkávat pravidelně týden, co týden až do letošního Silvestra. Televizní spot doplní v uceleném komunikačním balíčku inzerce ve vybraných lifestyle a zpravodajských týdenících a měsíčnících, podpora v online kanále prostřednictvím bannerů a video reklamy na stránkách YouTube i Facebook, měsíční rozhlasová kampaň na celostátních frekvencích Blaník, Evropa 2 a Frekvence 1, vkládačky v nejčtenějším celostátním deníku Blesk a in-store komunikace. V probíhající kampani se objeví také modelka Andrea Verešová, která se stala pro nadcházející sezónu novou tváří značky.
Limitovaná pastelová edice
V rámci nové kampaně představí SodaStream i hlavní lákadlo své produktové nabídky pro vánoční trh. Limitovaná edice nejprodávanějšího výrobníku domácí perlivé vody SodaStream JET v 9 pastelových barvách je výsledkem spolupráce značky SodaStream s oblíbeným výrobcem malých domácích spotřebičů SENCOR. Řada je v prodeji od října exkluzivně na českém a slovenském trhu.
„Sady s výrobníky domácí perlivé vody se každoročně těší velké přízni u našich zákazníků jako jeden z oblíbených vánočních dárků. Jsme přesvědčeni, že nový vzhled našeho produktu v jemných pastelových tónech bude prodejním tahákem předvánoční nabídky obchodníků,“ dodává Michal Panis, manažer zodpovědný za marketing značky na českém trhu. Na podporu tohoto záměru připravil SodaStream pro své obchodní partnery poutavou prezentaci v rámci kontraktačního veletrhu FAST DAY 2015.