Služba SMSvoucher, která funguje na principu zasílání vyžádaných slevových kuponů prostřednictvím SMS zpráv, se před letní sezonou zaměří na spolupráci s obchodníky v nákupních a obchodních centrech. Do nabídky zdarma zařadí také běžné slevy, které obchody nabízí, a umožní jim tak získávat údaje o svých zákaznících.
Platforma do nabídky zařadí jak síťové slevy jednotlivých prodejců, tak slevy lokální nebo krátkodobé. Připlácet se bude pouze za specifické pozice v rámci výpisů slev nebo specifické promování nabídek. Jednotlivé slevy budou zdarma zařazeny také do mapových aplikací, které pracují s geolokací jednotlivých slev. Ty lze nalézt na webových stránkách www.SMSvoucher.cz a rovněž i v mobilních aplikacích pro iOS a Android. Tato funkce najde své uplatnění zejména u prodejen, které se nachází na místech s velkou koncentrací konkurenčních slevových nabídek – např. v obchodních centrech.
Vzhledem k tomu, že SMSvoucher je jedním z nástrojů platformy Brands’n’Friends sloužící ke správě a reaktivaci věrnostních komunit a rozšiřování zákaznických databází, bude mít obchodník možnost s kontakty dále pracovat.
„Obchodníci se stále nenaučili využívat potenciálu slevových akcí. Slevy nabízí, neboť sleva je dnes často podmínkou k nákupu, ale od zákazníka výměnou za slevu v podstatě nic nepožadují,“ myslí si Ondřej Švrček, obchodní ředitel společnosti Neogenia, která službu SMSvoucher provozuje. „Pokud podmíní udělení slevy uplatněním SMS kódu, identifikují svého zákazníka. Pak není problém začít pracovat se svou zákaznickou komunitou, najít tzv. power customers, tedy zákazníky s vysokým potenciálem, a tento potenciál dále využívat,“ pokračuje Švrček.
SMSvoucher kombinuje prvky slevového a SMS marketingu. Spolupracuje s brandy, jako je například Husky, TIMEOUT, A3sport, JRC nebo PetCenter. Zákazníci voucher vybírají z databáze slevových nabídek na webu www.smsvoucher.cz nebo prostřednictvím aplikace pro mobilní zařízení. Aplikace navíc umožňuje ukládat a spravovat zákaznické karty libovolného množství i druhu.