Jazyková agentura Skřivánek představí ve středu 28. srpna 2013 novou inovativní metodu Effecto, která ve výuce cizích jazyků přináší výjimečné výsledky. Na trhu jazykových služeb se jedná o ojedinělý marketingový tah, který bude na podzim podpořen online kampaní, inzercí a slevovými akcemi.
Tato unikátní registrovaná metoda výuky garantuje studentům jasně měřitelný pokrok. „Naše dosavadní výukové postupy se nám natolik osvědčily, že jsme se rozhodli je rozvinout o další důležité aspekty a vytvořit vlastní výukovou metodu,“ vysvětluje zrod Effecta Monika Bendová, marketingová ředitelka jazykové agentury Skřivánek.
Nová metoda je dokonale propojena nejen s inovativními učebními standardy jazykové školy, ale také s její dosavadní marketingovou komunikací. Stejně jako její logo pojí pět barev, snoubí i metoda Effecto pět základních ingrediencí: aktivita, inspirace, zábava, osobní přístup a garance pokroku.
Na vývoji nové metody se kromě zkušených odborníků z jazykové agentury Skřivánek podílela také reklamní agentura Loosers, která se mimo jiné postarala o její kreativní zpracování a vytvořila pro ni originální microsite www.effecto.skrivanek.cz. Ta bude oficiálně spuštěna ve středu 28. srpna 2013 a návštěvníci si na ní budou moct také otestovat, zda je právě pro ně metoda Effecto ta pravá.
Spuštění nové metody bude na podzim doprovázeno online kampaní v podobě bannerů a PPC reklamy na Googlu a sociálních sítích Facebook a LinkendIn. V offline prostředí bude podpořena inzercí, slevovými akcemi, například v rámci Dnů Marianne, a dny otevřených dveří, jejichž návštěvníci budou mít příležitost zažít Effecto na vlastní kůži. Doplněna bude také PR činností především v rámci lifestyle, deníků a online magazínů pro ženy, kterou pro Skřivánka zajišťuje agentura faamacz. „Naše podzimní kampaň cílí především na zákazníky z řad veřejnosti, ovšem principy metody Effecto budou samozřejmě zahrnuty také do firemní výuky, která je hlavní doménou naší jazykové školy,“ komentuje Monika Bendová. Registrace vlastní unikátní výukové metody je v Česku zatím ojedinělým počinem, a dává tak jazykové agentuře Skřivánek jasnou konkurenční výhodu oproti jiným jazykovým školám.
-red-