Web společnosti ŠkoFIN si v novém designu zachovává svou původní funkčnost a plně respektuje preference a potřeby nových i stávajících zákazníků. Podle analýzy dat se zákazníci nejvíce zajímali o možnosti značkového financování, akčních nabídek a programy ojetých vozů. Web je plnohodnotně provázán nejen se značkami ŠKODA AUTO, Audi, SEAT, Volkswagen, ale také s již zmíněnými programy ojetých vozů, tedy DasWeltAuto a ŠKODA Plus.
Lukáš Cankař, šéf marketingu společnosti ŠkoFIN uvádí: „Náš nový web je více zákaznicky zaměřen. Snížili jsme počet úrovní a změnili strukturu webu tak, aby návštěvník rychle našel, co hledá. Samotná homepage nabízí informace o aktuálních akčních nabídkách značkových řad, produktech a kampaních a dále si zde mohou návštěvníci ověřit, kolik bude nový či ojetý vůz měsíčně stát. Zájemce o naše produkty si přes náš web může požádat například o předschválení financování vozu, vybrat si jednoho z více než 250 obchodníků nebo v online sekci vyřídit potřebné formality z pohodlí svého domova. Obsahem i formou tak web odpovídá naší pozici lídra trhu, který podporuje prodej koncernových značek a demonstruje naše hodnoty, jako jsou jednoduchost sjednání, transparentnost, vstřícný přístup a bezkonkurenční podmínky, které podtrhujeme aktuálně v médiích běžící jarní kampaní Garance nejlepší ceny. Právě její microsite se stala součástí našeho webu.“