McCann Prague přinesl koncem února novou kampaň pro klienta Sklizeno. Jejím úkolem je primárně apelovat na kvalitu potravin, jež prodejny Sklizeno nabízejí. Kampaň tedy cílí primárně na lidi, kterým jde o to, co jedí. Jasným příkladem bývají rodiny s dětmi.
Každý rodič chce pro své dítě to nejlepší, a pokud jde o jídlo, platí to dvojnásob. Na druhou stranu vztah dětí k zelenině, symbolu zdraví, nebývá většinou zrovna pozitivní. Právě to bylo hlavní inspirací pro samotné ztvárnění kampaně.
„Víme, že vztah dětí k zelenině není zrovna přátelský. A pokud se jedná o super kvalitní zeleninu, půjde pak o čistou nenávist. A tu jsme se rozhodli v dětském pojetí v naší kampani ztvárnit a ukázat tak rodičům, že zelenina ze Sklizeno je ta nejopravdovější zelenina,” říká Klára Palmer, kreativní ředitelka z McCann Prague.
Kampaň je v těchto dnech k vidění v outdooru (CLV/digi CLV) a v tiskových médiích. Nejenom v metru tak tedy potkáte obrázky spoutané čerstvé mrkve na dětské železniční trati nebo třeba prošitou hlávku zelí. Plánují se další instore aktivity i další vlny kampaně s dále rozvinutým tématem kvality složení a původu potravin.
O samotné focení vizuálu se postaral Pavel Hejný a produkce Creative Embassy. Za McCann Prague měl kreativní zpracování na starost tým Kláry Palmer ve složení Ondřej Kroupa (art director), Ivan Soukup (copywriter), za account Lucie Srbková a Šárka Veselá.