Marketingová podpora nealkoholické Staropramen Sládkovy Limonády vstupuje do své hlavní části necelý měsíc po zahájení distribuce.
Novinka ze Staropramenu představuje první nealkoholickou sladovou limonádu pro dospělé. Proto celá kampaň „Vlastně ji jen sklízíme“ klade důraz hlavně na produkt samotný a vysvětlení jeho hlavních benefitů. Odehrává se v atmosféře letní farmářské sklizně, a rozvíjí téma lokálních surovin a autentického chuťového zážitku přírodního osvěžení.
„Základ Staropramen Sládkovy Limonády tvoří slad, který se vyrábí z kvalitního českého ječmene. V duchu oslavy léta a produktů naší země se proto nese i televizní spot natáčený v krásné krajině okolo zříceniny hradu Trosky,“ říká Martina Bučková, manažerka inovací společnosti Pivovary Staropramen.
Televizní spot, jehož dějová linie je spjata s typickou atmosférou letní sklizně, bude od srpna rotovat na televizních programech Prima Group, ČT 2 a Barrandov. Kampaň se objeví nejen v klasických médiích, ale také na farmářských trzích či cyklostezkách.
-red-