Agentura McCann Prague připravila kampaň pro mezinárodní humanitární organizaci CARE Česká republika, která globálně usiluje o nalezení dlouhodobých řešení pro miliony lidí žijících v zemích zatížených chudobou a hladem.
Byla vytvořena kampaň Skinny Toys, která zvyšuje povědomí o nejohroženější skupině, kterou jsou děti. Kreativní tým agentury v ní vyobrazil na kost vyhublé hračky, které slouží jako metafora pro dětství plné hladu jejich vlastníků.
Tým McCann Prague navázal splupráci s organizací CARE Česká republika na podzim 2018, kdy spustili první vlnu kampaně. Ta upozornila na problematiku hladomoru, který stále zužuje děti v rozsáhlých oblastech Afriky, a zároveň na to, jak je možné jim pomoci z České republiky. Tato část kampaně byla zaměřena na aktivaci dárců. V průběhu února/března 2019 pak přišla agentura s druhou vlnou kampaně, která staví na více dramatických vizuálech a PR aktivitě se zacílením na širší masu, jenž by dále šířila její poselství. Tato vlna je postavena více na printu a OOH mediích.
K tiskové a OOH kampani jsou plánovány speciální aktivity v televizi a další online komunikace. Agentura spolu s klientem chystají kampaň doplnit o reálné hračky z vizuálů, které budou k dostání v supermarketech nebo na benzinových pumpách za cenu balíku pomoci, který CARE distribuuje potřebným. Veškeré výnosy půjdou tedy na charitu.