Signal se v letošním roce stal jedním z oficiálních partnerů prestižní soutěže Česká Miss a získal tak právo na celoroční využívání razítka „Česká Miss doporučuje Signal“.
Razítko se bude objevovat především v rámci podpory nové revoluční pasty Signal White Now Gold ať už v televizní reklamě, na obalech výrobků či nejrůznějších promočních materiálech. Vítězka soutěže a desátá Česká Miss bude v letošním roce se značkou Signal spolupracovat na zajímavých projektech.
„Naším hlavním cílem je, aby spotřebitelky vnímaly novinku Signal White Now Gold nejen jako zubní pastu, ale díky její speciální patentované formuli, která prokazatelně funguje a okamžitě tak rozzáří úsměv, si tuto pastu zařadily jako každodenní součást svého make-upu,“ uvedla Michaela Kloudová, marketingová zástupkyně značky Signal. „Věřím, že spojení s prestižní soutěží Česká Miss nám v našem záměru pomůže a novince dodá punc výjimečnosti,“ dodává.
Všech deset účastnic jubilejního desátého ročníku České Miss již pro Signal White Now Gold natočily vtipné teasingové video, které se objeví jak na kanálu Youtube, tak na Facebooku a webových stránkách značky Signal těsně před finálovým večerem soutěže Česká Miss.
Hlavní kampaň na podporu novinky se pak pod hlavičkou České Miss rozjede od dubna letošního roku. Razítka „Česká Miss doporučuje Signal“ si spotřebitelé všimnou jednak v rámci televizní reklamy na produkty Signal, ale bude také součástí obalů jednotlivých výrobků a dalších promo materiálů.