Seznam.cz začíná s testováním technologií pro prodej reklamních ploch za pomocí RTB. Testovat bude během letošního jara několik SSP technologií zároveň. Všechny plochy zapojené do RTB bude nabízet v otevřené aukci.
Privátní i otevřené aukce nabízí stejné plochy, které jinak nabízí i obchodníci Seznam.cz klientům, kteří RTB nevyužívají. Jde tedy o standardní reklamní pozice, na které jsou klienti Seznam.cz zvyklí. Každá z nabízených ploch má přitom stanovený svůj cenový práh, aukce nezačíná na nule. Výsledná cena je pak závislá na aktuální konkurenci v dané aukci. Plochy, které Seznam.cz dává k dispozici pro aukce v rámci RTB, mají podle prosincových dat NetMonitoru měsíční zásah přes 6 000 000 RU, a tím tedy pokrývají 90 % české internetové populace.
Seznam.cz se rozhodl během jara vyzkoušet několik SSP technologií. Dnes začíná s první z nich – Admetou, postupně bude přidávat další. Cílem tohoto testu je vybrat nejvhodnější technologii pro další plnohodnotnou integraci do reklamního systému Seznam.cz. Tu plánuje na léto 2014. Po dobu testování a výběru finální SSP technologie se klienti nemusí obávat žádných komplikací.