Facebookovou aplikaci pro online rozhovory nově spouští agentura Crazy Tomato zabývající se mobilním marketingem. „Hlavním cílem je zvýšení počtu fanoušků naší stránky,“ vysvětluje crazy marketér Zdeněk Fekar. Firma plánuje zvát každý měsíc k facebookovému chatu jednu zajímavou osobnost.
Nový seriál agentura spouští pod názvem Crazy Výslech. Prvním zpovídaným, kterému už teď mohou fanoušci pokládat otázky, je Martin Jaroš. Na položené otázky bude odpovídat během dopoledne 27. srpna.
„Každý rozhovor chceme formou soutěže spojit i s nějakou konkrétní značkou, jejíž produkty mohou čtenáři vyhrát,“ dodává Fekar. Partnerem prvního rozhovoru je odborný týdeník MarketingSalesMedia, který věnuje autorovi nejzajímavější otázky roční předplatné časopisu.
Martin Jaroš v současnosti pracuje jako šéf pro značku a komunikaci ve společnosti Qatar Telecom. V českém světě reklamy ho ale rozhodně není třeba představovat – jako viceprezident marketingu v T-Mobile stvořil kampaně s Chuckem Norrisem a sérii s Lukášem Pavláskem a Vojtou Kotkem, Vodafone zase proslavil vánoční reklamou s Petrem Čtvrtníčkem a čivavami.
-red-