Branding

Securitas představila novou globální identitu značky

Společnost Securitas představila zásadní změnu vizuální identity a positioningu značky. Logo Securitas podstoupilo redesign naposledy roku 1972, jedná se tak o první velkou aktualizaci značky takřka po 50 letech.

Nový design doprovází slogan See a different world, celek tak odráží lidský a progresivní přístup společnosti k bezpečnosti i snahu o pozitivní dopad jejích inovací a technologií.

„Novou identitu vnímám jako milník pro naši společnost a naše odvětví. Zamysleli jsme se nad naší strategií, současným světem a tím, co od nás dnes klienti očekávají – a viděli jsme příležitost, jak se odlišit. Securitas je společnost založená na znalostech, kde se proaktivní a talentovaní lidé každý den snaží o pozitivní změny. Nová značka vyjadřuje naši důvěru v budoucnost, ale zároveň zůstává věrná našemu dědictví a zaměstnancům,“ popisuje Mauro Silva, VP Brand and Strategic Marketing společnosti Securitas.

Ikonické tři tečky v moderním designu

Novou identitu Securitas pomohla vytvořit mezinárodní agentura Kurppa Hosk a postupně se inovovaná podoba značky objeví na zaměstnaneckých uniformách, vozidlech, vybavení pracovníků, zařízení společnosti, na jejích digitálních nástrojích i v rámci online komunikačních kanálů všech světových poboček Securitas. Změnou prošel krom vizuální identity i tón komunikace.
Slogan See a different world zdůrazňuje odbornost a rozmanitost lidí v Securitas a také inovativnost a relevanci, jež chce společnost nabízet. Jeho smyslem je oslovit publikum v bezpečnostním oboru i mimo něj a umožnit Securitas zapojit se do konverzací se širším spektrem zúčastněných stran.

Cesta směrem k digitalizaci

„Naše nová značka ukazuje světu, kdo jsme a kam směřujeme. Staví na kontinuitě a dědictví společnosti Securitas a jejích hodnotách: integritě, vstřícnosti a potenciálu lidí i moderních technologií. Spolupracujeme s nejuznávanějšími společnostmi na světě a věříme, že nám naše nová identita pomůže zřetelněji komunikovat společnou snahu o udržitelnost a inkluzivní budoucnost, a tím pádem přinese také nové obchodní příležitosti a urychlí realizaci naší dlouhodobé strategie,“ říká Magnus Ahlqvist, prezident a CEO společnosti Securitas.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!