CUPRA s motorem o výkonu 206 kW (280 k), nový člen rodiny SEAT Leon, je nejvýkonnějším vozem v modelové nabídce značky SEAT. Kampaň na tento model odstartovala 25. února třemi webovými filmovými upoutávkami.
Kampaň byla připravena a realizována agenturami LOLA a Lowe a španělskou sítí uvedených partnerů v úzké koordinaci s týmem společnosti SEAT pro globální marketingovou komunikaci.
Společnosti SEAT a LOLA vyvinuly kampaň pod hlavičkou konceptu „Prožijte každý den naplno“. Zcela nový Leon CUPRA je díky své kombinaci elegantního designu a výjimečného výkonu dokonalým partnerem pro každodenní život. A kdykoli to je zapotřebí, pohotově nabídne svůj pozoruhodný výkon.
Kampaň začíná fází upoutávek, která zahrnuje tři krátká videa zaměřená výhradně na výkon motoru modelu CUPRA. Také je z nich patrné, že „pouze CUPRA si poradí s výkonem motoru CUPRA“.
„Cílem upoutávky je vytvořit napětí výhradním zaměřením na to, co CUPRA poskytuje díky svému výkonnému motoru, a připravit veřejnost na pozdější odhalení jejího nádherného designu,“ zdůrazňuje Chacho Puebla, kreativní ředitel a partner ve společnosti LOLA. Následovat budou další druhy komunikačních kanálů včetně televize, digitálních médií, reklamy OOH (Out Of Home) a sociálních médií.