Společnost Sconto Nábytek rozšiřuje úspěšnou spolupráci s největším českým vyhledávačem slev Skrz.cz. Plánuje tak oslovit nové zákazníky a posílit prodeje přes svůj e-shop. Jednou z nových forem spolupráce budou speciální tematické tipy, v rámci kterých bude vybraný nábytek nabízen spolu s dalšími produkty v sezónně zaměřených katalozích.
Velcí prodejci nábytku se pomalu ale jistě osmělují a začínají se více věnovat internetovému prodeji. „Za téměř čtyři roky fungování našeho e-shopu jsme si ověřili, že prodej nábytku přes internet může být úspěšný a je v něm velký potenciál. Nyní se chceme více zaměřit na zaběhnuté kanály, které se nám osvědčily,“ říká Pavlína Šedivá ze Sconto Nábytek a dodává: „S vyhledávačem slev Skrz.cz vstupujeme do druhého roku spolupráce. Z hlediska množství zákazníků i tržeb se jedná o stabilní kanál, který vykazuje značný růst a nechceme jej ignorovat.“ Vedle širší spolupráce se Skrz.cz se Sconto Nábytek v tomto roce zaměří na rozšíření palety produktů nabízených přes eshop a zdokonalování jeho nové verze, která byla spuštěna na přelomu roku.
„Ačkoli se to nezdá, není tak jednoduché správně vybrat zboží, které bude ve slevě, stanovit jeho cenu a výši slevy či načasovat start a dobu trvání akce. I proto s námi začínají spolupracovat i největší tuzemští prodejci nábytku v čele se Scontem,“ říká David Beška ze Skrz.cz.
Tematické tipy
Zásadní novinkou vzájemné spolupráce jsou pro letošní rok tzv. “Skrz Tipy”, které jsou nově nasazovány na titulní stránce Skrz.cz. „Zapojením se do Tipů výrazně stoupá možnost zviditelnit naše nabídky. Díky sezónně zaměřeným akcím, v nichž zákazníci najdou různé kategorie produktů souvisejících s právě probíhající sezónou, můžeme navíc oslovit i ty, kteří zrovna cíleně neshání nábytek a jen hledají inspiraci,“ popisuje benefity spolupráce Pavlína Šedivá ze Sconta. Další novinkou je možnost připravení tematických tipů na míru dle požadavků klienta. „Pomineme-li ostatní faktory, pak Skrz Tipy zvyšují prodeje nabídek řádově o 20 až 30 %,“ říká David Beška ze Skrz.cz.
Obrovský potenciál internetu
Prodej nábytku přes internet je jednou z oblastí s největším potenciálem. „S rostoucí důvěrou Čechů v nakupování na internetu stoupá i ochota utratit za nákup na síti více peněz a investovat také do nákupu dražší elektroniky nebo právě třeba nábytku,“ říká David Beška, obchodní ředitel vyhledávače Skrz.cz, a dodává: „Nezbytným předpokladem je ovšem bohatá databáze kvalitních fotografií produktů a jejich detailní popis.“
Růst tržeb i průměrné hodnoty jedné objednávky
Prodeje nábytku a bytových doplňků na internetu rostou. Ukazují to jasně i data, které má Skrz.cz k dispozici. Za poslední dva roky vzrostly prodeje nábytku, které zprostředkoval Skrz.cz, šestinásobně. Zatímco v roce 2013 to byly jen 3 miliony korun, dnes se tato cifra pohybuje okolo 18 milionů korun. Každoročně také roste průměrná hodnota objednávky nábytku. Zatímco v roce 2013 se na Skrz.cz pohybovala okolo 2 tisíc korun, dnes už je to v průměru 7 tisíc. Nejoblíbenější jsou bytové doplňky, sedací soupravy a obývací stěny.