Reklama

Sběratelská akce v prodejnách Albert a INTERSPAR se spotřebiči Guzzini

Kuchyňské elektrospotřebiče by měly být nejen funkční a užitečné, ale také designové. Přesně tyto atributy splňují spotřebiče značky Guzzini. V rámci nové kampaně mohou zákazníci sbírat body za své nákupy ve všech prodejnách Albert a INTERSPAR a přinést si domů nové šikovné kuchyňské pomocníky. Věrnostní akce začíná již tuto středu 15. října a potrvá až do 3. února 2015.

Body za nákup nad 200 Kč
Sběratelská kampaň umožní zákazníkům prodejen Albert a INTERSPAR čerpat slevu až 70 % na pořízení kuchyňských spotřebičů značky Guzzini. Za každých 200 Kč nákupu obdrží zákazníci jeden bod. Získané body si nalepí na speciální kartičku, kterou dostanou v prodejně. Výměnou za 12 nasbíraných bodů pak mohou zakoupit jeden ze spotřebičů Guzzini za zvýhodněnou cenu. Celá sada spotřebičů obsahuje rychlovarnou konvici, kontaktní gril, toustovač, kuchyňskou váhu, ruční a stolní mixér a citrusovač. Body bude možné sbírat do 3. února 2015, přičemž slevu lze uplatnit až do 17. Února, nebo do vyčerpání zásob v jednotlivých prodejnách. Nezáleží na tom, zda byly body získány v prodejnách Albert či INTERSPAR, pro uplatnění slevy je potřeba nasbírat potřebný počet bodů.

albert_guzzini

„Pro pečení a vaření je kvalitní vybavení kuchyně velmi důležité. Proto jsme se rozhodli, že touto akcí dáme našim zákazníkům možnost získat profesionální a stylové kuchyňské spotřebiče Guzzini za zajímavé ceny,“ říká Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka obchodního řetězce Albert. „Věříme,že se spotřebiče Guzzini stanou také vhodným dárkem pod vánoční stromeček a že potěší nejednu hospodyňku.“

Ve víru italského designu
Guzzini je italská značka moderních a stylových produktů působící na trhu již přes 100 let. Všechny spotřebiče této značky se vyznačují zaměřením na design a harmonické propojení inovativních materiálů a moderních tvarů. Vyrobeny jsou z vysoce kvalitního plastu s bílou povrchovou úpravou ve vysokém lesku. Doplňkové elementy jsou navíc tvořeny z leštěné ušlechtilé oceli. Díky těmto kvalitním spotřebičům se vaření stane každodenní radostí.

Guzzini na prodejnách i online
Kampaň bude provázet komunikace napříč online i offline kanály. V prodejnách na probíhající akci upozorní bannery a instore rádio. Všechny spotřebiče si zákazníci mohou podrobně prohlédnout přímo na prodejně na stojanech s vystavenými vzorky. K dispozici budou také reklamní letáky s informacemi o kampani a nabízených produktech.

Čtěte také

  1. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  2. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  3. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!