Mobilní virtuální operátor SAZKAmobil spustil podzimní kampaň zaměřenou především na mladší cílovou skupinu 18-25. Komunikovat chce například odměny za dobití 300 MB dat zdarma nebo levné volání. Kampaň doprovází spuštění nové podoby webu www.sazkamobil.cz. Inovace webových stránek vychází z výsledků analýzy potřeb zákazníků.
Kampaň v hlavní roli se Šťastnou SIMkou společně s režisérem Martinem Dudou připravila agentura VCCP Praha v produkci Bistro Films. Spoty, které komunikují levné volání a odměny za dobití, poběží v televizích Nova a Prima a také online. Součástí on-line komunikace je i bannerová kampaň s alter egem Šťastné SIMky, kterou pro SAZKAmobil zajišťuje společnost Symbio Digital.
Souběžně s kampaní připravil SAZKAmobil pro své zákazníky nový obsah internetových stránek. Jejich podoba vychází z výsledků analýzy potřeb zákazníků. „Dlouhodobě vyhodnocujeme hovory na zákaznických linkách, příspěvky na našem Facebooku a analyzujeme chování zákazníků na našich internetových stránkách. Nová podoba webových stránek vychází z potřeb našich zákazníků. Důraz je kladen zejména na přehlednost a jednoduchost“, říká Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu.