Sazce se s využitím nového nástroje pro řízení kampaní – Exponea podařilo už ve velmi krátké době zefektivnit stávající kampaně. Například doručitelnost emailů je již vyšší než 99 % a open rate u některých emailových kampaní vzrostl na více než 50 %.
Nový nástroj Sazce rovněž umožnil spustit zcela nové typy kampaní využívajících například live triggering v podobě zaslání sms zákazníkovi, který neotevřel email.
„Podobně se nám daří díky tomuto triggeru komunikačně cílit i na hráče loterií, kteří na herním portálu sazka.cz z nějakého důvodu nedokončili svoji sázku, “ říká David Schenk, CRM manažer Sazky a doplňuje: „Exponea nám navíc umožňuje pracovat jak s webovými, tak transakčními daty, a tudíž v rámci 360 stupňového pohledu na zákazníka dokážeme přesně cílit na každého s nabídkou ušitou přímo na míru.“
Výhodou nového nástroje je i snadná integrace na platformy a komunikační kanály, které už Sazka v současné době využívá. Jedná se mimo jiné o Kentico, které řídí obsah na webu, Adform nebo Avayu. Tyto integrace umožní využívat nové komunikační kanály jako web (push) notifikace, a to jak na webu, tak v mobilní aplikaci nebo v chatovacích platformách (chatbotech).
„Vylepšování online komunikace ale rozhodně nekončí, naše plány jsou na druhou polovinu roku 2018 a rok 2019 stále ambiciózní. V příštím roce chceme Exponeu využít k analýzám i náročnějším reportům. Úplná data o zákazníkovi a jejich dostatečná historie nám do budoucna umožní tzv. machine learning, který lze použít například na definování nových algoritmů zákaznického chování,“ vysvětluje David Schenk další plány využití nového nástroje.