Sázková kancelář Sazka Bet a fotbalový klub AC Sparta Praha na společné tiskové konferenci oznámili podpis smlouvy generálního partnerství na nadcházející 2 roky. Sazka Bet zároveň představuje nové logo.
„S potěšením mohu oznámit, že Sazka Bet bude nejméně do roku 2019 jediným partnerem na dresu fotbalové Sparty. Od spolupráce očekáváme výrazné zviditelnění Sazka Betu ve sportovním prostředí a spojení s úspěšnými výsledky tohoto slavného klubu,“ říká Robert Chvátal, generální ředitel Sazky a dodává: „Po nedávném spuštění nové online hry Sazka Fantasy je sponzorství Sparty další aktivitou, která má za cíl posílit naši pozici v oblasti sportovního sázení.“
Sazka Bet bude mít díky partnerství na letenském stadionu také svůj vlastní sektor. „Pro fanoušky i sázkaře máme připraveno spoustu aktivizačních prvků, a to jak přímo na stadionu, tak na sociálních sítích. Počítáme například s pravidelnými soutěžemi o vstupenky, možností zúčastnit se výjezdů na venkovní zápasy přímo s týmem, nebo také speciální dárek pro první jedenáctku příchozích fandů v našem sektoru,“ popisuje Aleš Veselý, marketingový ředitel společnosti Sazka.
„Sazka je významný hráč v českém byznysu, prostor na dresu získává skutečně silná společnost a my si toho vážíme. V minulosti jsme několikrát prokázali, že jsme ochotní nechat jedinou sponzorskou pozici na dresu neobsazenou a počkat na spojení s opravdu významným partnerem,“ říká k partnerství Adam Kotalík, generální ředitel AC Sparta Praha.
Sazka Bet v rámci chystaného přechodu na vylepšený a přehledný web mění své původní logo a brzy se stane součástí nového zábavního portálu Sazka.cz.