Společnost SAPELI představuje novou vizuální podobu své značky. Změny se dočkalo logo, webové stránky i nově zrekonstruované prodejní showroomy SAPELI CENTRA.
Tento krok navazuje na loňskou úspěšnou mediální kampaň „Věřím českým dveřím“, která měla za cíl zejména zvýšit povědomí o SAPELI jako českém výrobci kvalitních dveří a jejíž hlavní slogan byl použit i v letošní podzimní televizní kampani.
Průzkum společnosti Ipsos uskutečněný na podzim 2016 ukázal, že SAPELI je s vysokým náskokem nejčastěji spontánně zmiňovanou značkou interiérových dveří, znají ji téměř ¾ respondentů. „Znalost značky sama o sobě ověřená průzkumy nám dala dostatečný signál, že lidé vědí, že vyrábíme dveře a zárubně a tudíž se pro nás logo, které v sobě nese toto označení, stalo již přežitým,“ uvádí Pavla Mastná, marketingová ředitelka společnosti SAPELI.
Nové logo je omlazené a svěží, přičemž červené A svým tvarem symbolizuje pohyb otevírání dveří z ptačí perspektivy. Díky odstranění dovětku dveře a zárubně se navíc logo SAPELI stává univerzálnějším, a to i s ohledem na zahraniční trh. „Nyní jsme v přechodném období, kdy je ještě možné na některých místech vidět stará loga, nicméně pracujeme na tom, aby byla co nejdříve nahrazena,“ dodává Pavla Mastná.
„Před samotnou tvorbou nového vzhledu našich webových stránek proběhl podrobný průzkum, který zjišťoval, co a jak lidé nejčastěji na internetu vyhledávají a čemu dávají přednost,“ upřesňuje Pavla Mastná. „Web byl pro dnešní dobu již nemoderní, největší změnou prošel zejména konfigurátor dveří, který umožňuje zákazníkům naplánovat si dveře přesně na míru k jejich interiéru,“ doplňuje.
Nový web je uživatelsky přehlednější, dynamičtější a je koncipován tak, aby zde zákazníci našli vše, co potřebují k výběru produktu, a to velmi snadno a za mnohem kratší dobu, než tomu bylo dříve. Konfigurátor dveří nově umožňuje zvolit si ve vizualizaci typ podlahy a barvu stěny a předem si tak vyzkoušet, jak budou konkrétní dveře vypadat přímo v daném prostředí. Nově je také zřízena infolinka a chat, kde mohou lidé v reálném čase získat odpovědi na své dotazy ještě dříve, než zavítají ke konkrétnímu prodejci. Sekce Magazín slouží k inspiraci, návštěvníci zde najdou i řadu zajímavých tipů a rad. Nové webové stránky jsou k dispozici ve 3 jazykových mutacích – česky, slovensky a německy, čtvrtá – anglická verze se právě chystá.
Novinkou letošního roku je také rozhodnutí pro redesign SAPELI CENTER, prodejních showroomů, kterých je v ČR aktuálně 13. Prvním zrenovovaným je SAPELI CENTRUM v brněnském H-parku, o jehož novou podobu se postarala Ing. arch. Tereza Šašková z bývalého studia Bořka Šípka. Díky ní zde vznikl nový, nadčasový a útulný prostor, kde kromě nezbytných vystavených produktů je k dispozici i relax zóna nebo tvořivý dětský koutek. V roce 2017 je plánován redesign SAPELI CENTRA v Praze a Plzni.