Česko-slovenská sales promotion agentura Sales House s.r.o. se stala vítězem výběrového řízení konaného ING Bank N.V. na podporu prodeje svého vlajkového produktu spořicího účtu ING Konta. Speciálně vyškolené týmy konzultantů v Čechách a na Moravě společně navštíví na 23 obchodních a nákupních center, kde aktivně představí jednotlivé benefity produktu s následným akvizičním cílem. ING KONTO ROADSHOW začíná ve čtvrtek 17. října a končí před Vánoci tohoto roku.
„Cílem roadshow je aktivně se přiblížit našim potenciálním zákazníkům a představit jim spořicí účet ING Konto jako zavedený produkt s více jak desetiletou tradicí a jako ten správný prostředek ke zhodnocování jejich financí. Odborně vyškolené týmy budou oslovovat kolemjdoucí v obchodních centrech a uvedou základní benefity spořicího účtu ING Konto, tedy výhodný úrok, žádné poplatky a peníze kdykoliv k dispozici, bez nutnosti měnit banku. V promo stáncích pak budou mít klienti možnost uzavřít smlouvu a navíc získat dárek“, říká Jindra Hoblerová, Product Marketing Specialist v ING Bank.