Po úspěšné spolupráci realizované v loňském roce, kdy česko-slovenská sales promotion agentura Sales House s.r.o. představovala jednu ze značek společnosti Brown-Forman formou míchaného nápoje Martini Royale na on-trade provozovnách, se nyní agentura ujala ochutnávek vybraných značek v obchodních řetězcích.
Jednalo se o tři klíčové značky společnosti Brown-Forman, a to o Martini Sekt, Bacardi Oakheart a Jack Daniel´s Honey. Ochutnávky probíhaly postupně od února do dubna letošního roku, a to ve vybraných prodejnách Makro v rámci ČR a obchodního řetězce Globus. Za celkem 54 promodní bylo osloveno více jak 14 tisíc návštěvníků a celkem jich ochutnalo přes 8 500, tedy téměř 60 %.
„Cílem všech akcí byla aktivní podpora prodeje vybraných produktů společnosti Brown-Forman obohacená o ochutnávku. Prezentace byla zákazníky hodnocena velmi kladně. Podařilo se nám ve všech případech splnit či překročit nastavené prodejní cíle“, uvedla Petra Teiralová, New Business Director Sales House s.r.o.