Saatchi & Saatchi ke kampani Korupční víceboj připravila společně s Boogiefilms videospot, který byl natočen pod taktovkou režiséra Jakuba Štáfka. Klíčový vizuál dramatizující absurdní situaci, kdy se korupce stane součástí sportu, vznikl ve spolupráci se studiem PFX.
Součástí kampaně je i komunikace na Facebooku, kde probíhá předávání symbolického štafetového kolíku, který navrhl talentovaný designér Roman Kvita. Jeho převzetím vyjadřují sportovci a známé osobnosti, nejen spojené se sportem, podporu transparentnosti ve sportu. Do kampaně se zatím zapojili např. Petr Koukal, Kristýna Hoidarová Kolocová, Petr Čtvrtníček, Jiří Lábus, Jakub Štáfek, David Pastrňák nebo Martin Hanzal. Štafeta s podpisy se na konci kampaně bude dražit a výtěžek z aukce půjde na další aktivity Transparency International ČR. Kampaň odstartovala v druhé polovině srpna.
„My v Saatchi & Saatchi Praha jsme všichni sportovci tělem i duší, i když mnozí spíše židlí, a proto se pro nás spolupráce s Transparency International stala doslova srdeční záležitostí. Vytvořili jsme kampaň, která jak pevně věříme, pomůže s nadsázkou a humorem upozornit na dlouhodobé nešvary i systémové problémy ve financování sportu. Netransparentní a nekoncepční rozdělování peněz i všudypřítomná korupce totiž nejsou bolestí pouze vrcholového sportu a velkých klubů, ale prorůstají i na tu nejnižší úroveň, kde by sport měl být především zábavou,“ říká Tomáš Löbel, ředitel Saatchi & Saatchi Praha, a dodává: „Nedopusťme, aby se korupce stala sportovní disciplínou! Bojujme proti ní se vtipem a nadhledem, avšak se vší urputností a vervou.“
„Bez zásadní změny pravidel pro financování sportu budou následovat další kauzy. Proto chceme nekoncepční systém změnit, iniciovat prostor pro funkční a legitimní dialog mezi politiky, úředníky, samosprávami a sportovními organizacemi. Samozřejmostí je i zapojení veřejnosti, která je pro nás klíčová. Lidé se na nás mohou obracet s podněty týkajícími se korupce ve sportu, a to skrze formulář na stránkách www.korupcniviceboj.cz. Jedním z cílů kampaně je také představení našich aktivit co nejširšímu publiku. K tomu potřebujeme silné spoluhráče a srdcaře, zkrátka A tým. A tím jsou právě profesionálové ze Saatchi & Saatchi Praha, kteří s námi od začátku promýšlejí detaily kampaně, vizuály a také samotný videospot, který je komunikační páteří projektu,“ říká David Ondráčka, ředitel TI.