Německá módní a lifestylová značka s.Oliver letos slaví 10 let od vstupu na český a slovenský trh. Výročí připadá na podzim, kdy značka posiluje prezentaci v outdooru, printu, na internetu i v místech prodeje. Kampaň se zacílením na koncové zákazníky nese jednotné sdělení: 10 LET S VÁMI – MY SLAVÍME, VY ROZBALUJETE.
V průběhu listopadu každý nakupující u s.Oliver (v českých i slovenských kamenných prodejnách) obdrží dárek. U pokladny si zákazníci sami vyberou některou z dárkových krabiček, ve kterých se ukrývá řada překvapení, od slev na příští nákup přes trendy tašku či kosmetiku až po nákupy zdarma.
Pro venkovní prezentaci byly zvoleny osvědčené CLV nosiče, realizované firmami JCDecaux a EuroAWK. Jedná se o přibližně 200 ploch v České republice a 100 nosičů na Slovensku. Přičemž se střídají tři vizuály, respektive outfity s již popsaným sdělením 10 LET S VÁMI – MY SLAVÍME, VY ROZBALUJETE. Na tuto prezentaci navazuje inzerce v pěti vybraných lifestylových časopisech. Opomenout nelze ani online média, především Facebook, mailing v rámci věrnostního programu a propagaci v místech prodeje.
„Při rozdělování dárků samozřejmě myslíme na naše klubové zákazníky, pro které máme na třetí listopadový týden připravenu speciální věrnostní akci. V závěru měsíce pak proběhne týden eventů v pasážích nákupních center,“ doplňuje Petr Lubojacký z marketingu s.Oliver CZ&SK. Záměrem kampaně je propojit brand, trade a event marketingové aktivity. V průběhu listopadu žádný zákazník, který nakoupí u s.Oliver, neodejde s prázdnou. Na nakupující u pokladen čekají dárkové krabičky s překvapením.
– red –