Reklama

S myšlenkou nové kampaně značky Signal přišly děti

Značka Signal přichází uprostřed léta s novou kampaní, která je zaměřena na celé rodiny – jak na děti, tak především na rodiče. Cílem kampaně je přimět rodiče, aby šli dětem příkladem a čistili si zuby 2x denně, ráno a večer.

Stěžejním prvkem kampaně je reklamní spot, ve kterém si hlavní role zahrály děti. Ty se také objeví v dalších vizuálech kampaně. Hlavním claimem kampaně je „Čistěte ráno a večer“ a „Až ¼ rodičů si nečistí zuby 2x denně.“ Podle průzkumu značky Signal, který byl proveden v České republice, si totiž až 1/4 rodičů nečistí zuby 2x denně.

Signal

Značka Signal pro kampaň zvolila ATL kanály, PR aktivity, podporu prodeje a další doprovodné akce ve vybraných prodejnách.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!