Značka Sedlčanský, výrobce tradičních českých sýrů, oslovila nožířskou firmu Mikov s.r.o., a společně navrhly sadu, kterou lze vyhrát v zákaznické soutěži. Jedná se o legendární nůž-rybičku v unikátním sedlčanském provedení: s logem Sedlčanský na čepeli a v dárkové krabičce připomínající balení Sedlčanského Hermelínu.
Princip zákaznické soutěže je jednoduchý. Stačí v době od 12. 8. do 30. 9. koupit jakékoliv tři produkty značky Sedlčanský a odeslat unikátní kódy z čísla šarže přes web nebo prostřednictvím SMS. Vyhrává každý desátý soutěžící. Kamil Arnošt, brand manažer Sedlčanský, vysvětluje, proč se výrobce oblíbených sýrů spojil zrovna s legendární rybičkou: „Rybička je nejznámějším českým nožem a symbolem nožířského řemesla. Podobně je Sedlčanský Hermelín už více než 60 let součástí tradiční české kuchyně. Tímto projektem chceme poukázat nejen na blízkou historii obou značek, ale také jejich společnou filozofii spočívající v důrazu na tradici, kvalitu a český původ.“
Soutěž bude prezentována na obalech produktů značky Sedlčanský, v letácích potravinových řetězců, dále na webových stránkách Sedlčanského a prostřednictvím PR kampaně v tisku a na internetu. Doprovázet ji bude in-store reklama.
-red-