Kampaň nese název „Trollové jsou tu!“. Je spojena s novým animovaným filmem Trollové a poběží od poloviny října do konce prosince letošního roku. Po dobu 11 týdnů mohou zákazníci za uskutečněné nákupy v jakékoliv prodejně ROSSMANN sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit plyšáky a skleničky s hlavními postavami filmu
„Nová vánoční kampaň potěší především děti našich zákazníků, kteří budou mít z plyšáků a skleniček s novými filmovými hrdiny největší radost. Kampaň ale jistě ocení i všichni dospělí, kteří mohou v předvánočním období nakoupit hezké dárky pod stromeček za zvýhodněné ceny. Po dvou letech se tak opět vracíme k filmové tematice,“ uvádí marketingová manažerka Kateřina Olšáková.
Za každých 100 korun nákupu obdrží zákazníci 1 bod do hrací karty, kterou dostanou v prodejnách. Při koupi speciálně označených výrobků pak obdrží další body navíc. Nasbírané body je možné proměnit za slevy na vybrané produkty, které zdobí postavičky Poopy a Branch. Nový animovaný film Trollové uvede filmové studio DreamWorks v České republice 4. listopadu 2016.